Post by linkpancspinpesam on Mar 4, 2022 19:46:22 GMT -3
------------------------------------------
▶▶▶▶ Japans Leren - Luisteren en Spreken ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Japans Leren - Luisteren en Spreken IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ codes oneindig geld ▞▞▞
▞▞▞ Japans Leren - Luisteren en Spreken 2022 version ▞▞▞
Deze app is erg handig voor beginners zoals ik. Het helpt bij grammatica, uitspraak en conversatie van Engelse naar Japanse woorden.
Uh, het heeft eigenlijk geen lessen... Het zijn gewoon zinnen, zonder uitleg van wat er wordt gezegd of enige vorm van lessen. Het zou zijn alsof je NHK aanzet om Japans te "leren". Misschien is dit goed voor een gevorderde student, maar volkomen nutteloos voor een beginner.
ありがと voor je harde werk 全員. Ik heb een .代わりに van gewone stemmen of gesprekken, gebruik anime stemactrice en acteurs om het おもしろい te houden en leuk om te leren. Arigatou gozaimasu. Bewerkt: 5 sterren
te veel advertenties die de ervaring verstoren, maar ondanks dit feit is het echt een goede app om je vaardigheden aan te scherpen
Er verschijnen zeer ongepaste advertenties. Corrigeer dat alstublieft.
Goed
In het "Basis" gesprek heeft het script van deel 20 ~ 32 een ander geluid. ======= Na update versie 2.1.3 moet de app altijd sluiten. (s8 android 9) edit: bedankt voor de snelle reactie, na update werkt de app nu prima zoals gewoonlijk.
goede onderwerpen en helder gespreksgeluid. Ook te zien met opties voor tonen/verbergen kana, kanji, ramaji..
Ik stond op het punt het te installeren, maar is het oké om het te gebruiken als je nog maar n5 bent?😢
Leuk klein gesprek op basis van je leerniveau, het heeft me echt geholpen om mijn luistervaardigheid te verbeteren.
Een goede toepassing voor Japans leren.
De advertenties zijn veel te veel in deze app. Ik kan niet goed studeren. Sponsoring/betaling interesseert me niet. Voor het welzijn van de leerling eis ik dat je de onophoudelijke advertenties in deze app verwijdert, anders verwijder ik deze en raad ik het niet aan
Goed voor beginners, erg handig, vooral basiszin
Extreem nuttig. Veel advertenties, maar ze stoorden het leren naar mijn mening niet. Zelfs als het een probleem wordt, zou ik een versie zonder advertenties betalen. Het is de moeite waard! Zeer mooie, korte, geweldige luisteroefening, je kunt ook veel uitdrukkingen en woorden oppikken om je te helpen in je dagelijkse gesprekken, het kan ook een leuke herinnering zijn aan wat je hebt gestudeerd, een goede leesoefening vanwege de opties in om kanji & vertaling te verbergen/tonen.
Learn Japanese - Listening And Speaking Образовање trxt
deze app is geweldig.
Het legt de taal mooi uit en geeft het weer. Niet slecht. 👍 Binnenkort spreek ik vloeiend Japans. Houd het vol. Nog steeds controleren op eventuele problemen.
Het zou leuk zijn om toe te voegen hoe de woorden moeten worden uitgesproken, zodat mensen weten hoe ze het moeten zeggen en tegelijkertijd luisteren
Het is niet voor beginners
Zeer handige applicatie. Het enige nadeel is dat de stem niet nauwkeurig synchroniseert met het transcript. (De app lijkt een beetje laggy).De niveaus van gesprekken zijn perfect en uiterst nauwkeurig, van beginners tot vloeiende sprekers en hebben een geweldige manier om de betekenis van elke zin uit te leggen. Een geweldige manier om jezelf ook in alledaagse situaties en scenario's te verplaatsen.
De beste app om Japans te leren en ik vind het zo leuk Specialy cz je kunt het gesprek met hiragana herschrijven Bedankt voor de ontwikkelaar !!
Dino Tycoon: Raising Dinosaurs سیمولیشن agdn
het is erg goed, maar ik vind het leuk om de woorden onnigashimasu te vertragen, bedankt, ik heb het gevonden, maar ik vind nog steeds andere woorden die verschijnen, maar het zal niet onnigashimasu
Leuk appje!!!
Je hebt geen Japans
Deze app helpt mij enorm. Ik heb (nog niet zo veel) mijn Japanse taal verbeterd. Allemaal dankzij deze app.
De app is erg handig als je Japans wilt leren spreken, van eenvoudige begroetingen tot intermediaire talen.. het is een geweldige app..
Het heeft niet eens Japans🗿
hou van japans
Japanse taal gemakkelijker gemaakt door deze apps. Ook een van mijn favoriete talen ter wereld......
We kunnen niet alles gratis krijgen, hè. Maar ontwikkelaars deden het er het beste in. Ik ken alleen klinkers in het Japans, maar toch krijg ik deze gemakkelijk omdat ik weet hoe woorden klinken, dus het is oefenen. Eindelijk kan ik mijn droom verwezenlijken.
Dit is erg handig om Japans te leren. Ik ben pas 11 jaar oud en ik leer Japans in deze app.
Het maakt niet uit of je een beginner/expert bent die Japans wil leren. Dit is DE app. Beste app ooit als je Japans wilt leren en spreken. Zeer comfortabel en gemakkelijk te leren. Ik verzoek u dringend dit te kopen.
zeer nuttige app om Japans te leren, maar de snelheid van de voorbeeld-clils is te snel, wat moeilijk is voor beginners.
জাপানি শিখুন - শ্রবণ এবং কথা বলা শিক্ষা ksh
Betaald voor pro-upgrade, maar zie nog steeds advertenties, enz. Gelieve te adviseren.
Zeer nauwkeurige taaluitingen! Ik moet de app nog meer verkennen, maar tot nu toe vind ik de sectie met veelvoorkomende zinnen erg leuk. Het bevat een verscheidenheid aan veelvoorkomende situaties en de opties voor snelle en langzame luistersnelheid zijn erg handig.
plz maak kanji-lettertype kan worden gewijzigd van groot naar klein, dat zal handig zijn
Ik geef dit een 5-sterren omdat ik er naar uitkeek om japensees te leren kennen, ook als je naar karate gaat, moet je weten hoe je in het japans moet tellen, dus apps zoals deze zijn handig
Leuke app
জাপানি শিখুন - শ্রবণ এবং কথা বলা শিক্ষা ksh
goed, maar heb het niet helemaal geprobeerd
Zeer goede applicatie voor mij. Ik geloof dat het zo nuttig zal zijn voor alle Japanse studenten. Bedankt voor deze app.Ik vind het interessanter dan de andere app hoop dat het een update heeft voor een meer informatief onderwerp en hoop dat de update gelijkmatig zal worden gebruikt, zowel offline als online, blijft meer groeien💙😇
De structuur van de inhoud is efficiënt. Het is eenvoudig en effectief tegelijk.
met! Ik vond zoiets al zo veel eerder en zeg dat ik het laatst heb! De beste apps van jou die Japanse conversaties willen leren
deze app helpt me echt veel, vooral bij het communiceren met mijn Japanse vrienden. Ik ben dankbaar voor deze app. zoveel liefs hihi!!!
Deze app is geweldig, maar als je tijd hebt, kun je dan wat schrijfroutines toevoegen of iets over het schrijven van Japanse letters